Hulp bij het inloggen

 

Voor studenten: 
Studenten van de Universiteit Leiden dienen altijd in te loggen via ULCN. Als u niet kunt inloggen via ULCN, kan dat de volgende oorzaken hebben:

Voor medewerkers van LUMC of (externe) onderwijsinstellingen:

Medewerkers van externe onderwijsinstellingen loggen in middels een gebruikersnaam en wachtwoord van het KL-APP-gebruikersaccount. Als u hiermee niet kan inloggen, kan dat de volgende oorzaken hebben:

  • U bent op dit moment (nog) niet betrokken bij een actieve stage of project of coschap van een student.
  • Uw account op KL-APP is nog niet geactiveerd. Activeer uw account middels de activatielink die u voor KL-APP per e-mail heeft ontvangen. U ontvangt pas een activatielink als de stage of het project actief is en goedgekeurd is. 
    Heeft u geen activatielink ontvangen? Neem dan contact op met de Studentenadministratie DOO-studentenadministratie@lumc.nl of met de betreffende stagecoördinator.
  • U logt in met de verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord. Via de wachtwoord-vergeten functie kunt u een nieuw wachtwoord instellen.
  • Uw wachtwoord is verlopen. Reset uw wachtwoord.
  • U heeft (per ongeluk) CAPS LOCK aanstaan en vult uw gebruikersnaam of wachtwoord in met hoofdletters.
  • Na het inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord, moet u een extra code invullen (Multi-Factor Authenticatie). Deze code dient binnen 5 minuten ingevuld te worden, anders dient u een nieuwe beveiligingscode te ontvangen.
  • Er is een ander probleem met uw account. Neem contact op met de Helpdesk Online Onderwijs (DOO) helpdeskonlineonderwijs@lumc.nl.
  • Let op: Als meerdere malen een ongeldige gebruikersnaam, wachtwoord of code is ingevoerd, kan uw IP-adres tijdelijk geblokkeerd worden. Dit betekent dat u geen nieuwe poging kunt ondernemen om vanaf dezelfde computer in te loggen, totdat de blokkering is opgeheven.


KL-APP v. 4.0